Nonii, mis meist siis vahepeal
jälle saanud on? Viimane aeg infoga teid järjekordselt üle küllata ja oma
tegemistest teada anda.
Töö juures püsib kõik kenasti
muutumatult. Mina raban kohvikus tööd teha, kus nädala keskmised töötunnid
kipuvad ikka ja jälle üle 50 olema ning Timo laveerib endiselt kahe koha vahel.
Kui minul on tunde täispalgalise ametikohaga rohkem kui küll, siis Timol casual’ina (ehk pm
töötundideta leping) töötades on veidikene keerulisemad lood ning tunde saades juhtub alati nii, et kahest agentuurist, kelle vahendusel Timo töötab, läheb mehi
tihtipeale vaja just samadel päevadel. Timo töökohtadest ei tea ma ise suurt midagi, millest teile jutustada,
kuid Härra teeb sel korral ka ise sellest veidikene pikemalt juttu. Küll
usaldati mulle pildimaterjali, mida saan aga sel korral lisada ning näidata,
milline näeb välja Timo tööpäeva
algus…. Kujutage siis ette kui „rasked“ on mehe tööpäevad, kui ühel töökohal
tuleb masinas peputada ja teises avanevad kohe hommikul sellised vaatepildid,
et ka füüsilisem töö läheb kohe ludinaga.
Timo nurgake: Ega see päris
niisama istumine roolitaga mul ei ole, küll aga ideaalis oleks, kui kõik
masinad töötaksid korralikult ilma häireid andmata. Siiani on mul õnnestunud
teha 1 selline päev, kui lausa ootasin võimalust kahveltõstukist väljumiseks.
Tavaliselt Coca Cola tehases olen ma rohkem jalgel ja jooksen/ tõstan/ kleebin
üsna inimvõimete piiril. Halvematel päevadel ei pääse masina rooligi, sest kõik
muud süsteemid vajavad tähelepanu ja pakivad kaste valesti alustele, mis tuleb seetõttu
oma jõu ja nõuga taas ümber tõsta, ikka 60-100 kasti kaupa. Teise firma kaudu
olen siiani saanud konteinereid erinevatele maaletoojatele tühjendada- huvitavamad
teiste seas on olnud paadid/kanuud ja kolm konteinerit Corona õlut, mida ka
pildilt võis imetleda. Viimati näiteks käisin hoopis päikesepaneele müüvas
firmas inventuuri tegemas ja tellimusi täitmas.
Mina, Marianna, olen siiani
vilunud oma kohvikunstioskusi ja
ülemus juba nimetas mind baristaks
ehk siis meister kohvitegijaks. Tulevikus on seega minu vaateväljad helged, kui
uuesti tööotsingutele suundume ;). Näide ka minu oskusest….
Ja mille taga peitub tänane
pealkiri? Nimelt siis oleks viimane aeg rääkida enda uutest mürsupillidest. Juba paar postitust tagasi reetsin, et
oleme uuesti saanud autoomanikeks, aga sel korral jäi kuidagi asi soiku ja ei
jõudnudki pikema muljetamiseni. Sel korral tuleb siis mitmest autost korraga
muljetada …jah mitmuses! Aga alustame siis algusest. Perthi tulles ootas meid
reaalsus, et Timol tuleb töökoha leidmiseks endale ka liikuv transport
muretseda, mis vastavalt tema aegadele ja marsruutidele liiguks. Mõnes
töövahendus agentuuris ei võetud meid muidu jutulegi.
Paljulubav ostukeskkond Kummipuu
(Gumtree.com.au) jälle lahti ja
otsingutele. Austraalia teiseks autoks sai meil Toyota Camry 2000 a, mille eest tasusime 3000 audi. Toyota oma
vastupidavusega on siinmail sama nagu meie teede saksa maanteepillid. Vaid aku
pidime uue muretsema- seda, mis meil siinmail auto akudega lahti on me kahjuks
öelda ei oska. Juba teist korda oli meil vajalik autol aku uus osta ja omamoodi
on see meil juba Murphy seaduseks saanud. Kuna auto oli küll hea, siis meie
edasiste plaanidega see kahjuks kokku ei istunud ja asusime kummipuud tasapisi
töökohtade olemasolul ja ressursside suurenedes uuesti sirvima.
Ja üllatus-üllatus: peale 2-3
nädalast otsimist ja vaatamist saabus müüki just meie hinna/suuruseklassile
vastav maanteekulgur.
Timo jutunurk vol 2: Kui meil
raha taaskord piisavalt tekkinud oli, siis hakkasin usinamalt ka autosid otsima
ja vaatamas käima. Esimesel kahel nädalal ei leidnud mitte ühtegi sobivat
isendit, mis ka meie tingimustele ja rahakotile vastaksid. Siis hakkasin
Marianna selja taga salaja kallimaid autosid otsima ja käisin ka mõnda
vaatamas, kuid küll olid need liiga kallid või korrast ära, mõni lausa soovis
remonti, mille väärtuses oleksime võinud omale odava auto osta. Tekkis väike
käegalöömise tunne ja plaan, et ju jääb sellega ja sõidame edasi autoga, mis
meil on juba olemas.
Ja siis tuli kuulutus just
sellisele autole, mis meid rahuldas nii sobivuselt kui hinnalt. Helistasin umbes
tund pärast kuulutuse ülesriputamist ja juba oli keegi seda vaatamas käinud ja
käsirahagi maksnud. Samas hinnaks pakkus üsnagi nadid 3500$, seega oli mul
võimalus autot vaatama minna ja oma pakkumine teha. Läksin siis peale
öövahetust hommikul kohale, et mitte autost ilma jääda. Ühtlasi oli seal kohal
ka käsiraha maksnud filipiinlane oma suguseltsiga. Auto oli ilus ja sile, kuid
ilma Mariannata ei tahtnud (ei olnud lubatud) ostusoovi 100%-lt kinnitada. Õnneks
oli müüjal soov ikkagi rohkem raha müügis teenida, kui käsiraha maksnud perekond
ja andis meile otsustamiseks õhtuni aega. Õhtul läksime Mannuga taas autot
vaatama ja lõime käed. Müüja veel ütles, et käsiraha suruti vastu tahtmist
pihku ja tema polevat seda üldse tahtnud (või oli lihtsalt osav müügimehe
jutt). Igatahes kahe päeva pärast kolistasin üksi rongiga teise linna otsa, et
uus suksu raha vastu vahetada.
Meie uueks autoks on Honda CR-V 2000a 4x4 linnamaastur, mille napsasime müügist sedakorda
4200 audi eest.
![]() |
Mida saab sellise paberihunniku eest? |
![]() |
Palun väga...meie uus maanteemürsk! |
Nüüd oli uueks mureks fakt, et
olime ühtäkki kahe auto omanikud. Kuna elame kesklinnaga piirnevas rajoonis,
siis parkimiskohtadega on siin kitsas ja parkimine toimub kaartide alusel, mida
meil oli antud hetkel vaid üks. Kiiruga sai naabrilt veel üks mõneks päevaks
välja lunitud ja panime Toyota kiiruga müüki. 2 päeva pärast oli ostja olemas
ning taaskord oli tegu moslemitega! 2650 audi eest saime auto müüdud ja murest
vabaks!
Ja mis veel: Tervitame Austraalia
pinnale saabunud Timo järjekordset „sugulast“ (sedakorda küll veidi rohkem sugulast)
Aigit, kelle me lennujaamast peale
korjasime ja enda juures ka mõned päevad kostitasime. Tema linnapreilielu Perthis
jäi sedakorda lühikeseks ja juba asus ta Aussi maavõlusid nautima meil juba
nähtud „laine“ kivi (Wave rock)
juures. Valutame siin siis südant ja soovime edu mõne töökoha napsamisel ja
kängututega võitlemisel. Tere tulemast kera kuklapoolele ;)
No comments:
Post a Comment